onsdag 15 februari 2017

Man ska alltid jämföra sina barn ;-)

Nä men det är roligt att jämföra likheter och skillnader mellan graviditeter. Jag har inte jättebra bilder från när Theo låg i magen, eller jag har nog fler någon annanstans tror jag. Men jag har hittat en del från graviditeten med Milo, det är ju faktiskt kul att jämföra magens form :-)


Jag tycker att det är ganska stor skillnad faktiskt. Nu har jag ju gått ytterligare någon vecka sen sista kortet och känner mig stor som ett hus! Men det kan vända för ibland känns det som att magen är liten och behändig och en stund senare så är magen i vägen överallt.  

Alltså jag blev så himla trött nu och eftersom jag har sängen för mig själv tror jag att jag ska passa på att få en riktigt lång skön sömn. I dag har jag varit trött, det beror nog mycket på allt i går.
Pusshej!

Inga kommentarer: