onsdag 29 mars 2017

Jag drömde...

... om vattenmelon. Jisses vad jag är sugen på vattenmelon nu! Och så plötsligt minns jag slutet av graviditeten med Milo i magen. En vattenmelon om dagen 😂 Det dröjer liiite till innan det är säsong för denna himmelska frukt! Men sen kör vi! 

Ångrade oss lite gällande föräldragruppen i går. Slutade 12.30 sen åkte vi faktiskt dit. Det är inte mycket som ändrats på 8 år ändå. Samma filmer, samma tjockteve 😎😂 Nu känns det ännu närmre, 60 dagar kvar i dag. Jag börjar noja inför förlossningen. Jag nojar över de 6 milen. Jag nojar över smärtan. Jag nojar över att jag inte ska hitta tid till mina stora killar i början. Jag nojar över att jag inte vet hur allt kommer bli. 

Allt löser sig jag vet. Nu gäller det att koncentrera sig på att andas, för det har verkligen blivit jobbigare senaste veckan 🤰🏼👶🏼
Det trycker liksom uppåt nu! Det går bra när jag står upp men jag sitter ju ganska mycket i mitt arbete, speciellt ojämna veckor 🤢 Efter denna veckan är det bara tre långveckor kvar att jobba. Skönt!  Lite påsk och så där i med så det kortas ner ännu mer. Pusshej!

Inga kommentarer: