onsdag 1 mars 2017

Mars

Nu går vi in i mars. Efter mars kommer april och sedan maj. I maj kommer bebis ❤ Hoppas jag 😊 Det är ju ingen omöjlighet att det blir i juni men vi siktar på maj! 

Det är verkligen en liten person där inne. Sambons klocka ringde vid 04.00 i morse, jag är ju lättväckt så jag vaknade givetvis med ett ryck. Då vet jag ju att det är kört att kunna somna om sen då bebis vaknar när jag vaknar på det sättet och då är det morgongympa där inne vill jag lova! Bebis är ju runt 35 cm nu så jag känner ju varenda rörelse!

Vi har fått inbjudan till föräldragrupp också. Jag tänkte i början att vi hoppar det denna gången men jag har ångrat mig. Det kan vara roligt att se vilka andra som väntar bebis och som sagt, det var ju ett par år sedan sist så man kanske behöver uppdatera sig lite 😊

Skulle jobba lite på datorn på vägen till jobbet i dag men jag hade visst glömt ladda den 👏🏻 så nu vilar vi lite istället! Pusshej!

Inga kommentarer: