fredag 31 mars 2017

Vad är det här?? 🤢

Jag vet att jag klagat mycket men nu vet jag inte riktigt vad som händer. Halsbränna! Jag har mått riktigt jäkla illa hela dagen. Det trycker och bränner uppåt bröstkorgen, blir galen. Har aldrig haft det så här innan!! Tydligen så sägs det att om man har halsbränna har barnet mycket hår?  Jag har hela tiden tänkt att detta barnet kommer komma ut med några få ljusa fjun på huvudet 👶🏼 Vet inte varför men jag har tänkt det. Och jag tror det fortfarande trots halsbrännan.

Nu blir det att fara till affären och inhandla Novalucol. Jag kan inte ha en sån här jobbdag till. Kan ju inte sitta för tusan! Jag stod upp halva vårt APT i dag! 

Att det kan skilja så otroligt mycket på olika graviditeter alltså. I dag har vi också varit en sväng i personalbutiken. Köpte blöjor 🙃 De har kanonpris på blöjor där så jag tänkte att jag passar på nu ifall de skulle ta slut. Kanske köper ett gäng till innan jag går hem. Kräkpåsar köpte jag med! Jag tror att det är bra att ha, om inte annat för att stilla oron när jag är illamående. 
Pusshej!

Inga kommentarer: