fredag 3 mars 2017

Önska önska önska!

Detta halsbandet önskar jag mig i födelsedagspresent :) Vid det laget borde jag ju vara 3-barnsmor 😊 och en symaskin förresten 😊
Kanske hinner ångra mig några gånger innan dess.

Fick erbjudande om babyskydd förra veckan, lite tidigt att köpa det nu kanske men vi sparade många hundralappar på det erbjudandet så vi klippte det. Med bas. Denna modell passar också på vagnschassit, vi kör på extra allt denna gången. Sån lyx hade jag inte med grabbarna. 

Jag är dock väldigt inställd på att detta barn blir svår på nätterna. Theo och Milo har sovit hela nätter från de var yttepyttesmå, jag kan ju inte få det lika bra en tredje gång!? 😳 

En läkare sa till mig igår att det var bra planerat med ett majbarn. De har haft så många fall av RS-viruset nu. Usch så jobbigt för föräldrarna! Barnen med givetvis. 
Nu ska jag vila för det är fredag! Pusshej!

Inga kommentarer: