måndag 17 januari 2011

Full rulle!

Efter en helg som gick på tok för fort så har vi hamnat i en ny vecka. Jag har fått en hel del gjort idag faktisk. OCH jag har fått tummen ur och beställt gardiner till vardagsrummet. Inte en dag för tidigt!!
Grabbarna har levt rövare här idag kan jag lovar, tror vi blir utslängda snart ;-) Men vi har haft en massa mys också och de kan faktiskt va riktigt riktigt lugna och bara gosa, tro det eller ej! Här kommer ett par bilder på mina sötungar!
Milo den eviga posaren! Kommer bli en riktig fotomodell av honom ;-)
...
Sen har vi en kolmörk bild, man får nämligen inte använda blixt när man tar kort på Theo så då blir det såhär... Pyjamaspojkarna!
...
Och galna pyjamaspojkarna ;-)
...
Ikväll blir det lugnt, jag ska bara njuta av lugnet, inte plugga alls tänkte jag, gjorde en del innan så jag ligger nog hyffsat bra till, bara det jobbigaste kvar, så det skjuter vi på :-P Nu är det dags att borsta tänderna här! Pusshej!

3 kommentarer:

Ramla Anna sa...

Vilka FINA bilder på SÖTA pojkarna!!<3 Theo var så duktig idag & hjälpte till att städa på dagis.:-) PussKram!<3

Johanna sa...

Ja visst är de fina =) Haha ja det va det första han sa när jag lämnade honom på dagis idag, att han skulle hjälpa städerskorna att städa :-P Hemma kan han knappt ställa skorna på rätt plats haha!
Ses imorrn snuttan!Pusskram

Ramla Anna sa...

Hehe, han är för go!<3 Japp, see you tomorrow Pinglan!<3 PussKram!