lördag 22 januari 2011

Tack !!!

Idag kom Mamma och Dan med köksbordet! Så fruktansvärt bra! Tack bästaste! Barnen har varit helt galna idag, alltså seriöst mer än vanligt, Theo har gjort tvärtom på allt idag. Men ibland kommer det riktigt lugna stunder, fast de är sällsynta. Så under de små stunderna har jag iallafall hunnit renskriva min ekonomiläxa så jag tänkte maila iväg det sen med så det är ur världen. Så är det bara andningsprovet kvar sen. Imorrn ska vi städa ordentligt här, kanske kolla om det finns nån ledig tid i tvättstugan med och få lite ordning här. Här kommer ett par suddiga bilder iaf! Kan någon säga vart jag lagt kameran???

Grabbarna kör slut på sin stackars mormor ;-)
...

Här va fredagsmyset igår med två nyduschade gosgrabbar, myspys!

...

Sen igår skulle jag plugga och vara duktig, men så blev inte fallet, fick annat att tänka på, nämligen vilken underbar liten håla Emmaboda är!! Nä jag undrar om man skulle ta och sätta sig lite vid köksbordet...? Bara för att jag kan liksom ;-) haha! Pusshej!

1 kommentar:

Ramla Anna sa...

Så KUL att du fått ett köksbord nu!:-) Så söta pojkarna är, myspys!<3 PussKram!<3