torsdag 6 januari 2011

Lov(e)!

Kanske skulle avlagt ett nyårslöfte om att ta tag i bloggen ordentligt ;-) Men nu börjar jag komma iordning så nu blir det nog lite mer ordning och reda på allt :-)
Igår va vi på Leos lekland i Kalmar, fick tyvärr inte många bra bilder därifrån, men en iaf ;-) Vi körde hemifrån vid lite över nio, hämtade upp Linda i Nybro och sen vidare till stan!
Min lille Millevipp =)
...
Vi va väl hemma igen runt två tror jag. Då lämnade vi barnen och åkte mot Eringsboda och hämtade lite grejer som Emma ska ha med sig när hon imorgon far hemåt igen =(
Tillbaka i Emmaboda handlade vi sen kastade vi oss en och en i duschen och förberedde oss för kvällen! Thaimat stod ju givetvis på menyn igår, sjukt gott som vanligt =)

Linda står o piffar till sig lite =)
...
Emma bunkrar upp ;-)
...
Med andra ord ;-) Vad annars! O vet ni det går att spela om man är tre haha! Fast det är väääldigt lätt att tappa bort ordningen ;-)
...
Linda och jag =)
...
Vi sjöng karaoke... nog om det ;-) haha, nä men det va skitskoj :-) Det fortsatte vi även med när vi kom hem från casablanca, haha, stackars grannar ;-)
...
Jag o Linda gosar i soffan =)
...
O alla pinglorna!
...
Idag har vi varit trötta. Tvättade lite imorse. Följde Linda till tåget vid halv ett tiden. Fixade lite mat. Barnen kom vid typ halv tre. Matdags igen vid halv femtiden. Gos och mys. Bad för grabbarna. Kvällsmat och nattning. Film, kaffe och chokladtårta med världens bästa syster =)
Vet inte hur jag ska klara mig utan min syster nu, har hunnit vänja mig vid att ha henne här nu! Kommer bli så sjukt tomt nästa vecka :-(
Imorrn tar jag min millånga inköpslista och åker till IKEA och shoppar lite =) Ha en fin torsdagskväll! Pusshej!

Inga kommentarer: