tisdag 11 januari 2011

Spegeln =)

Här kommer lite halvsuddiga bilder på min fina spegel =) Fin va?
Den ser dock ganska liten ut på bilden men den är precis perfekt :-)

Idag va min stora pluggdag... Gick sådär... Jag tog fram ECDL-boken, men så mycket längre kom jag inte :-P Jag hade frukostmys med Anna och Leon imorse, sen tog jag ett bad, satt i telefonkö både till skatteverket och försäkringskassan, åt lite, och sen va dagen typ slut :-P Nä jag får väl ta och stänga ner datorn så jag inte blir uppehållen, hittar alltid en massa annat som är roligare ;-) Men nu ska jag sätta näsan i böckera igen... Skolan börjar ju på torsdag så det närmar sig! Imorrn har jag också en hel del att göra så känner jag mig rätt så blir det inte överdrivet mycket plugg då heller.
Ha en fin kväll alla söta! Pusshej

1 kommentar:

Anna Amla sa...

Jättefin spegel!! Puss&Kram!<3