tisdag 18 januari 2011

Just nu...


.... är det myyycket plugg. Försöker få så mycket som möjligt gjort varje ledig stund. Jag har kommit en bra bit idag faktiskt. Men det är mycket kvar, men imorrn är det hemstudier så jag hinner nog med lite till. Jag gissar på att det inte blir så mycket gjort i helgen nämligen.
Mycket tid och energi har gått åt att sitta i telefon med skatteverket, försäkringskassa, banken, praktikplatsen ja det mesta. Jag är inte nån som tycker om att ringa och krabba med en massa grejer, men nu skulle jag nästan kalla mig expert ;-) Bra övning för en bliviande sekreterare =) Men nu tror jag att det mesta är löst, men det dimper snart ner nåt mer brev som säger att det är något mer som är fel...
Om en liten stund kommer finaste fröken Anna Jäghagen och fikar och pratar skit med mig! Ska bli såå mysigt så, det va evigheter sen vi träffades.
Jag börjar bli lite smått galen över att inte ha något köksbord med, måste försöka fixa det i helgen, det blir ett evigt springande och kladdande från köket och in till vardagsrummet. Nä nu ska jag sätta in baguetter i ugnen! Pusshej!

2 kommentarer:

Ellen sa...

vi ha ett i källaren med 4 stolar:-)

kram ellen

Johanna sa...

Tack va söt du är vännen =) Men jag ska få mammas som Daniel har haft för han har ju flyttat nu... det är bara det där fraktandet som tar tid =(