fredag 28 januari 2011

Segt segt segt...

Jag ooorkar inte sitta i den här datasalen mer!!! Har suttit här sen 8.30 och ska sitta till 15.00, samma visa varje fredag. Är rättså trött med, sov lite dåligt inatt...
O så är jag hungrig med, men visst är det synd om mig! Sara och jag började prata om pizza på lunchen, men den idéen är nog skrotad nu. Lika bra det! Funderar lite på Ben & Jerrys ikväll, känner också att jag borde sluta skriva nu för detta blir ju lite för intressant.
Har ekonomi och statistik nu, men jag är redan klar med alla uppgifterna så ni inte tror att jag är lat ;-) Nä ärligt nu... pusshej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på dig lille vän :D Sluta spotta på skärmen, det är äckliiiigt ;P Men du jag funderar på när jag ska börja planera för mina twins... ;D hahaha men du vet väl att glassen är billig på konsum denna veckan?? :D nehe nu går vi och äter tycker jag :D puss puss

Ramla Anna sa...

Gott med Ben & Jerrys.:-)
Trevlig Helg!
Puss å Kram! <3