onsdag 4 februari 2015

Ajaj

Jag måste göra något åt min mage. Köpte denna boken för ett tag sedan; 
Tänkte att jag skulle ta och läsa igenom den ordentligt och köra enligt FODMAP i några veckor för att se om det händer något. Mina "långveckor" är inte roliga. Att sitta framför datorn i så många timmar är inte okej. Ändå försöker jag röra på mig mellan varven och direkt när jag kommer hem byter jag om och traskar ner på gymmet och tränar. Så mycket mer kan jag inte göra. Så jag provar ändra kosten. Känns som någon form av IBS jag har.

Nu har jag fått ok från chefen att anmäla mig till en utbildning i maj, hälsoinspiratörsutbildning. Låter himla roligt så det ser jag fram emot :) I två dagar ska jag försöka lära mig hur jag ska inspirera andra att bli hälsosamma/re. 

Önskar er en trevlig onsdag :) pusshej! 

Inga kommentarer: