fredag 27 februari 2015

Dags att vakna!

Hittade en app i telefonen, en sån där man för in vikten. Senast jag uppdaterade den var i februari 2013, två år sedan. Jag förde in dagens vikt och på två år är det +3,4 kg. Det borde ju inte vara så svårt att bli av med dem innan vi åker till Cypern? 66 dagar kvar i dag. Denna veckan är det noll träning som gäller, jag ska bli HELT frisk innan jag drar igång igen. Denna sjukan vill jag inte repetera! Men det är bra, då kan man planera upp ett genomtänkt träningsschema. Mat, det är där det spricker, jag tycker för mycket om mat ;) och glass ;) Helger, vardagar har jag noll problem med det. 

Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan sa...

Ta hand om dej väl och bli frisk först som sagt!!<3
Du är så jättefin!!<3
Muskler väger mer än fett, tänk på det!!<3
PussKram!!<3