måndag 16 februari 2015

Ja måndag igen. I helgen har vi firat syster yster och alla hjärtans dag. 
Hon ville inte riktigt var med på bild ;)
Theo hade gjort fina presenter till sin gamla mamma ❤️ 

Och så fick jag fina blommor med av sambon ❤️

I dag har jag premiär som ryggsäcksbärare! Tror inte jag haft ryggsäck sedan högstadiet då jag hade en mörkblå, en sån som man skulle ha remmarna utdragna till max så att väskan hängde nere på rumpan. 

Jag beställde en från sportamore, alldeles för stor och otymplig så jag skickade tillbaka den och skickade efter en ny, alldeles för liten och för mycket junior över den. Så för tredje gången i raden så blev det en sån här: 


Klassiker, NU är jag nöjd :) tur de har fri retur så man har råd att ångra sig ;). Men vilken skillnad när man promenerar till jobbet. Har känt att jag gått lite snett när jag haft "vanlig" väska. 

Nu ska jag försöka läsa lite så jag kommer någon vart i den här boken. Trevlig vecka önskar jag er! Pusshej

Inga kommentarer: