måndag 23 februari 2015

Ärligt, vad är detta??

Jag ver inte om jag någonsin varit såhär sjuk! Jag är helt täppt, fjärde dagen med feber, igår hade jag energi att göra en massa saker men sen på kvällen kom bakslaget, helt yr och svimfärdig och svårt att andas. Riktigt läskigt faktiskt. Natten var jävlig, hög feber hela natten och inte många timmars sömn. I morse kom jag upp ringde och sjukanmälde mig och Milo som igår hade sin sjätte dag med feber. Sen var jag hyffsat pigg, tog en dusch och åt frukost. Milo sov till 10.20, det händer ju aldrig. Sen gick vi ner och kollade på typ 14 filmer och nu är jag lika kass som igår. Feber igen, ont i kroppen och ont långt ner i luftrören. Det ser inte ljust ut på jobbfronten imorrn. På onsdag har jag kvällsmottagning som jag himla gärna vill genomföra, men då måste jag verkligen ha mer energi. Tur jag haft min lilla solstråle hemma hos mig annars hade jag inte lyft ett finger i dag! Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan sa...

Uscha så jobbigt och tråkigt!!
Massa Krya på till Er!!!<3
PussKram!!!!<3