fredag 27 februari 2015

Mat mat mat!

Jag har börjat äta chiapudding till frukost nästan varje dag. Det är faktiskt helt okej :) Det värsta är folk som ska kommentera själva utseendet. VARJE dag på jobbet måste man påpeka att det ser äckligt ut, att det ser ut som fiskägg eller whatever. Blir så trött. Läste ett inlägg om sånt här på Facebook om folk som måste kommentera negativt gentemot de som äter nyttig, bra mat. Dåligt samvete för att man själv inte klarar äta nyttigt? Jag skulle i alla fall aldrig få för mig att gå fram och glo i någons mat och säga "VAD är det? Fy vad det ser äckligt ut!" Jag brukar bara svara att de ska akta sig för det är NYTTIGT!! Sitt INTE och klaga på att ni lagt på er i vikt, "jag fattar inte vart de här kilona kommer ifrån". Det fattar jag! 

Jag kan irritera ihjäl mig på folk som sitter på rumpan, äter och dricker skit och sitter och klagar på att de är tjocka/överviktiga. Och få ännu värre sitta och klagar på hur andras mat ser ut. Tränar man och äter bra DÅ får man klaga på att man är tjock ;)

Nä nu är det snart dags för mig att äta mina fiskägg ;) 
Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan sa...

Nyfiken på hur det smakar, verkar poppis med sån pudding... :-)
Ser inte äckligt ut... :-)
DU är inte tjock, bara så du vet!!<3
PussKram!!!<3