söndag 22 februari 2015

Sjukstugan.

Tredje dagen med feber i dag. Men är det söndag så är det. All mat handlad, all mat lagad, toaletten städad, all tvätt tvättad och sorterad teverummet städat och jag är genomsvett och helt slut. 

Snart kommer mina älskade grabbar och värmer mitt hjärta, det behöver jag. Millevippen är inne på sjätte dagen med feber, vi får se hur det är ikväll kanske blir en tur till doktorn imorgon.

Har även gjort bröd och knäckebröd nu i eftermiddag: 
Gluten- och laktosfritt (Japp kör på ett tag till, testade igår och låg med magkramp hela kvällen, tror det berodde på maten iaf).
Riktigt gott nygräddat med lite smör på!

Knäckebröden är fortfarande i ugnen men de har jag ju gjort tusen gånger så de vet jag är supergoda :) Det gäller bara att gömma dem på rätt ställe så att jag får dem för mig själv :) 

Det lutar åt en vab/sjukdag imorgon i vilket fall som helst. Ha en trevlig söndagkväll! Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan sa...

Duktig du är!! Var rädd om dej!! Krya på Er!!<3
PussKram!!<3