onsdag 18 februari 2015

Mörkt nu

Jag vet att första gången man springer går det bäst, andra gången är det skitjobbigt, det är därför jag inte sprungit mer ;) I dag kom sugen tillbaka! Det dumma är tågresan hem nu, jag blir trött och oftast somnar jag till några minuter. Då blir jag ännu tröttare och lite frusen när jag ska hoppa av och gå hem. Jag fryser och blir stel som en pinne och vill helst inte gå ut igen när jag väl kommit in... Jag vill ju så gärna! Tanken var att vi skulle åka utomlands med nu i vår så då blir man gärna lite mer peppad, men nu trycks den moroten försvunnit så jag får helt enkelt komma på någon annan metod som funkar. 

Men nu ska jag äta en banan och hålla mig vaken så kanske jag fortfarande är sugen på att springa när jag landar hemma :) pusshej!

Inga kommentarer: