måndag 30 januari 2017

Vecka 24!

I dag går vi in i vecka 24, jag och denna lilla vilde. Jag har liksom inte riktigt sovit bra på hela helgen. I natt har jag vaknat av snark och ja då måste jag upp och kissa och ja då vaknar bebisen och då hittar vi inget bekvämt sätt att sova på. 

Jag körde en ny taktik i dag. Lite frukost direkt på morgonen. Gjorde ny müsli i går. Fixar inte illamåendet längre, måste hitta något sätt att få bort det. I dag har jag dock ont i halsen med så det gör ju inte saken bättre. 

Måste verkligen plugga en stund nu. Jag hoppas att detta är sista pluggveckan nu. Tentan är ju nästa vecka och jag vill sååå gärna vara klar då. Men i dag var inget bra, tekniken i huset funkar sådär så jag fick inte ut mina papper så jag får försöka planera om lite... och jag kan säga att frukosten hjälpte inte 😷 gnäll gnäll... Pusshej!

Inga kommentarer: