torsdag 17 mars 2011

Bakslag... J***a pissdag!!

Idag är ingen bra dag...
Åkte till skolan och gick till datalektionen, och så erbjöd läraren mig att göra mitt ECDL test idag istället för imorrn så jag kunde få sovmorgon imorrn... Fast då skulle jag få stanna kvar till klockan 13. Jag fick öva en omgång på det test som de andra i klassen gör, och det gick jättebra fick 92 %... Så efter mycket velande bestämde jag mig för att stanna kvar i skolan och göra mitt test... Det gick inte =( Så jäkla svåra frågor. 2 fel för mycket hade jag, blev riktigt besviken, jag har ganska höga krav på mig själv och hade verkligen tänkt att jag skulle klara alla 7 testen på 1:a försöket, men där sket det sig =(

Sen va det ju det här med ekonomiprovet med... det fick vi tillbaka idag. Även där har jag lite för höga krav på mig själv och blev störtbesviken när jag va 1 jävla pisspoäng ifrån VG...

Usch sånt här knäcker mig lite... Men men nya tag, nästa vecka har vi ju excel/statistikprov, redovisning statistik och ECDL provet igen då... + alla jävla hemtentor och skit de packat på oss... Och detta på två skoldagar... Konstigt att man tappar gnistan ibland...

pusshej...

3 kommentarer:

Unknown sa...

Tycker du är jätte duktig som kämpar på med skolan och ha inte för höga krav på dig själv. Tror inte alla hade klarat G som har fullt upp med småbarn hemma! Be Proude!

Kram

Lufsan! sa...

Massa TrösteKramar och massa Styrkekramar till dej!<3 Bara kämpa på, du är så duktig!<3 Detta fixar du! Puss och Kram!

Johanna sa...

Tack Sara o Anna det värmer <3