lördag 12 mars 2011

Tyst och tomt...

Det va så mycket jag skulle hinna med idag, känner att jag inte riktigt kommit igång än. Jag sov till, hör och häpna, 10.00! Minns inte när jag gjorde det sist. Rätt skönt faktiskt. Idag är jag helt ledig, och helt ensam, har precis duschat och sminkat mig och tänkte ta en tur till affären snart, så jag får det gjort, sen borde jag plugga en stund.

Ikväll är det Melodifestivalen, får väl kolla lite på det, inte riktigt samma grej att se det ensam, hade gärna haft Theo här och sett hans glädje när Saade sjunger, största idolen just nu. Theo ska också vara med i melodifestivalen och krossa glas på scenen när han blir stor ;-)

Nä lite kaffe först bara sen får jag ge mig ut och hitta något att fylla mitt ekande kylskåp med =) Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Puss och Kram! <3