måndag 21 mars 2011

Plugg plugg igen...

Ja nu sitter jag här igen med min underbara statistikuppgift, kommer sakna den när denna veckan är slut :-P Eller inte... Längtar enormt till torsdagkväll när denna skolveckan är slut! Vi har studiedag på fredag =) =) Men jag har nog fått ihop det mesta till statistikuppgiften, lite finjusteringar i rapporten bara och så har jag mailat ett par frågor till vår lärare i kursen så jag vet att jag inte gör bort mig när jag står där på onsdag eller torsdag och ska redovisa inför klassen ;-)

Kom precis från en liten lunchdejt på fiket med Sara, vi satt mest och tyckte synd om oss själva för att skolan kör slut på oss. Men jag fick iallafall lite hjälp med powerpoint så nu ska jag nog klara ut det... Som sagt; på torsdag kväll... fan vad jag ska njuta!!

Ikväll blir det träning med finaste Anna =)
Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Tack för idag Fina Bunny!<3 Puss och Kram!<3