lördag 12 mars 2011

Lite duktig faktiskt...

Erkänner att jag va lite svårstartad idag, men vid 15-tiden kom jag igång med pluggandet. Och jag har faktiskt suttit tills typ 20.30 med näsan i böckerna. Har lyckats få ihop två diktat, två häften med studieuppgifter om smärta och cancer och renskrivning av ECDL-frågorna, inte illa på en lördag va!? Känns ändå som att jag har hur mycket som helst kvar! Men jag har hemstudier måndag, tisdag och onsdag så lite till ska jag nog hinna med. Behöver få lite annat att tänka på med, annars går jag bara här och saknar...

Men hörrni, vem vinner melodifestivalen egentligen? Jag hoppas inte Sanna vinner, och (förlåt Theo) inte Saade heller... Nä den som lever får se.

Pusshej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Saknar dig också sötnos:)

Lufsan! sa...

Du är inte lite duktig, du är MYCKET duktig Bunny!!<3 Go Girl!
Puss och Kram!