måndag 28 mars 2011

I ba ga !!

Det är det Milo går o sjunger nu hela tiden... Om det är någon som inte förstår vad det betyder så är det "In the club" med Danny (erkänn ni ser det framför er IIiii baa gaaa!!!"). Och så har han gått runt och pratat om Mormor och Dea på dagis idag sa fröken. Båda grabbarna har precis slocknat nu, Milo somnade på en sekund så Theo och jag fick sitta och gosa lite bara vi, det händer ju inte så ofta tyvärr... Idag va första dagen på praktiken på efter ett par veckors uppehåll. Nu vet jag mina uppgifter i sommar, känns helt okej =) Ska sitta på det kontoret jag sitter nu, kanon, där börjar jag känna mig hemma nu =) Fast jag kommer att skriva för både 47:an, 55:an (angio), 45:an MOA, 57:an och lite för hjärtmottagningen... Så det känns inte som att jag kommer ha tråkigt eller för lite att göra! =) =) Och vet ni vad det bästa är?? INGA läxor, behöver inte sitta en enda kväll eller helg med näsan i böckerna! Fasen va skönt!!! Nu har jag iallafall några veckor till på mig att komma in i rutinerna ordentligt, System Cross utbildning 4-5 maj också, nice! Känns som att detta va mindre intressant för normala människor :-P Men det bjuder jag på! Börjar bli lite förkyld med, inte så värst kul alls, men men som vi alltid säger, hellre det än magsjuka ;-) Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Åh så gullig han lilla Pussgurkan.<3 Skönt för dej att vara läxfri.:-) Ses i eftermiddag!<3 Puss och Kram!<3