torsdag 24 mars 2011

Lite nanig....

Hej hopp..
Nu va denna skolveckan slut =) Jätteskönt verkligen, en av de jobbigaste veckorna hittills, vad gäller skolan. Så det är underbart att ha den bakom sig! Vart lite trött när jag kom hem så jag råkade somna... i 2,5 timme :-P Men det va skönt!! Och ganska behövligt tror jag =)

Imorrn blir det träning rätt tidigt, sen tänkte jag hinna möta upp Sara och gå och fixa nya tågkort och sen bär det av till Rävemåla för lite fika och skvaller med Malin =) Ska bli trevligt!
Nä nu måste jag kila!

Pusshej!

4 kommentarer:

Sariza sa...

Wzzzzup!! Sova i 2,5 h vilken jävla stil ;) Hur dags ska vi ses imon? :)

Lufsan! sa...

Så himla skönt för dej att denna veckan är slut! Träna och fika lugnt imån!;-) PussKram!<3

Johanna sa...

Ja det va sköööönt att sova lite, tycker man får för lite av den varan... Eller vad säger du Sara? Jag hör av mig efter gymmet, blir nog hyffsat tidigt =)

Anna, fan att vi inte hann med nån kaffedejt denna veckan!! Vi får ta igen det! Pusskram

Lufsan! sa...

Gött att få sova lite som sagt.:-) Ja, det får vi ta igen nån gång!:-) Puss och Kram!<3