onsdag 30 mars 2011

Myyys!

Hej hopp! Lite seg är jag allt idag. Åkte hem tidigare från praktiken igår, hade feber och va helt täppt. Sov en stund sen hämtade jag killarna =) Idag har jag varit rätt pigg. Har suttit och pluggat nästan hela dagen, känns inte som att jag kommer nån vart dock... Hoppade över träningen och åt en massa choklad istället, härlig ångest man får då :-S I eftermiddag har jag bara gosat (mer eller mindre) med alla mina pojkar =) Får nog ta en liknande eftermiddag imorrn ;-) Slutar tidigt imorrn för läraren är sjuk, fick en drös med läxor istället så jag hoppas att jag har ork att sitta med det en stund imorrn iaf... Snodde en bild från syrrans blogg... Massa gooooos! ( och en del bus ;-) )
Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

STOOOR MYSKRAM på er Gullungar!<3 Puss och Kram!<3