tisdag 1 mars 2011

Studiedag =)

Idag har jag och barnen varit hemma eftersom dagiset var stängt. Milo vaknade vid typ 6.30 sen låg han bredvid mig och sa Mamma, mamma, mamma, mamma... ja ungefär 300 gånger... Det va inte alls tjatigt ;-)
Efter frukost och påklädning traskade vi bort till kyrkis, det va vääldigt längesen vi va där så det va trevligt, många kända ansikten och en hel del nya stjärnor med. Barnen verkade ha kul med, fast Milo hängde mest hos Mamma, när han inte kramades med Wilma då ;-) De två är s söta så man vill äta upp dem! Wilma hade ritat en teckning till Milo som han fick. Han stod och tittade på alla strecken hon ritat och förklarade för mig att där va en brumbrumbil och där va nåt annat... haha min lille pussgurka!
Här kommer ett par bilder från kyrkis:Theo sötnöten.
...
Pussgurkan Milo.
...
Finaste tjejerna i Emmaboda, Anna och Alma!
...

Efter det fortsatte vi till Emmagården och åt lite lunch med tjejerna Jäghagen, då va mina barn inte så lite trötta så de va ganska så vilda kan jag tillägga!
Hem efter det och Milo slocknade direkt, sen somnade även en trött Mamma på soffan, tror Theo höll sig vaken hela tiden och kollade på Findus och Pettson.
På eftermiddagen fick vi besök av Faster Mia och kusinerna. Mycket trevligt, mer fika och en massa skvaller =)
Nu sover gossarna gott kan jag säga. Vi har ju inte legat på latsidan så mycket idag. Imorrn är det en ny dag med dagis, plugg, tvätt, träning och en massa annat...
Nu ska jag titta till ekonomiuppgifterna lite och se om jag fattar nåt, så kanske jag slipper plugga ihjäl mig imorrn... (o imorrn är det ju ingen vanlig dag heller, för det är någons födelsedag)Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

TACK för en jättemysig dag Fina Bunny, Sötnöten och Pussgurkan!! <3Det får vi göra om nån gång tycker både Amla Ramla och Lufsan!;-) Puss och Kram på dej Kluddan! <3