måndag 19 september 2011

=)

Idag kom bästaste Anna och jag äntligen iväg till gymmet, nice =)

Jag har haft en toppendag praktiken idag. De skickade upp mig på röntgen direkt när jag kom dit och nu ska jag va där denna och nästa vecka och eventuellt längre om jag vill. Det va verkligen ett kanongäng där, trivdes direkt när jag kom dit. Och fräscha lokaler och allmänt kul.

Jag hann med att se en del med, började med ultraljud- lever, pankreas 2 stycken. Sen gick jag och kollade en mammografi, sen 2 MR (magnetröntgen) en ländrygg och en lever pankreas, sedan hann jag även med en CT thorax och en CT buk. Det ni fasen va roligt! Imorrn ska jag få skriva, ett litet krux med det bara, de har ett eget system på röntgen, så det blir att börja på noll, men det verkade inte va så svårt så jag fixar det nog =) Fick prova på att länka röntgenbilder till röntgen i Lund med =) Sååå roligt med nya grejer =) =) Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan sa...

Väldigt nice!:-) Pusskram!<3