onsdag 28 september 2011

Stress igen...

Denna veckan är lite för intensiv för min mage måste jag säga! Sluttenta imorrn, så idag har jag pluggat några timmar. I måndagskväll skrev jag 4 diktat som jag mailat in idag + att jag har lite kvar på en uppgift om gissa.... lagar, usch usch. Men i måndags fick jag ett trevligt telefonsamtal minsann! Från chefen på thorax/medicin. Hon undrade om jag kan jobba fredag =) =) Lite nervös dock då jag ska ha båda avdelningarna själv! Inga andra sekreterare på thorax den dagen :-S Men men detta tackar jag ju knappast nej till! Har mailat en av lärarna jag har i skolan den dagen och hon sa att det var helt okej att jag jobbar istället =) Bara en kvar.
Och så tänker man ju att jaja, i helgen kan jag ju ta det lugnt istället.... Näe, då fyller ju min stora prins hela 5 år!! Så släktkalas på lördag och barnkalas på söndag! Oh well, behöver nog bara ha stressmage till maj eller så ;-) Beroende på om jag får jobb annars kanske ett tag till ;-)
Just det ja, Milo har fått feber idag med, passande denna veckan verkligen. Dock vääldigt pigg, men vi får se hur det blir imorrn... Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Styrkekramar till dej min Dolfin!<3KryapåKramar till lille Milo!<3 PussKramLove!<3