torsdag 15 september 2011

Plugg med klättrande barn ;-)

Dessa söta muppar går jag i skolan med ;-) Linda, Elin, Sara och Tess.
Som det pucko jag är så har jag än en gång skjutit upp veckans skolarbete till sista kvällen ;-) Ännu mer lagar och crap. Rätt jobbigt faktiskt. Känner att jag nog kommer sänka ribban för mig själv detta läsåret. Kommer inte orka hålla tempot jag hade i våras. Det är för mycket annat på gång nu känner jag. Vilken arbetsgivare kommer bry sig om jag har G eller VG? Ingen kollar sånt. Men visst jag kommer ändå göra mitt bästa, såklart. Betygen från i våras är jag mycket mer än nöjd med, det kunde inte gått bättre =) Så jag känner ändå en del stress, men sån är jag, måste lära mig att inte ha så höga krav på mig själv... Men men, en dag i taget!
Nästa vecka är vi lediga fredag =) =) Då ska jag passa på att plugga inför kommande tenta i "Mänskliga möten", sen är den kursen slut och då hoppar vi på "Ekonomistyrning" istället.
Nä kvällsmatdags för grabbarna snart, tyvärr ha de fått stå ut med en nördmamma idag son suttit en stund framför datorn, men det blir ju bara idag denna veckan så jag tror de är okej med det. De leker så fint tillsammans på sitt rum nu =) Sötungar! Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan sa...

Plugga plugga pluuuuugga.;-) Du e bäst!<3 PussKram!<3