söndag 11 september 2011

Energi?

Behöver lite extra energi nu... Men det är väl så det ska va på söndagkvällen, eller? Denna helgen har försvunnit väldigt snabbt, mest bestående av shopping och sovrumsrenovering. Men det blev fint med =) Vem vet kanske till och med får sova där nån gång ;-)

Imorrn är det praktik igen, det blir nog bra... Och nästa onsdag igen så lutar det åt Ullaredsresa =) Kanonskoj isåfall =) Skönt med ett litet avbrott i vardagen =)

Jag har fått hit mina underbara gossar idag så nu blir det fullt ös hela veckan =) Vi har hunnit med en massa redan idag. Vi städade av golven ordentligt innan, jag har aldrig sett några bråka så mycket om att "muppa" (Theos ord ;-)) golvet... Det va riktigt slagsmål ett tag ;-) Sen lagade vi mat, och efter det tog vi ett bad alla tre =) Sen har vi myst en massa i soffan och nu har jag suttit inne hos dem och pratat en lång stund innan de somnade. Ibland undrar jag lite hur jag kunde få världens finaste underbaraste barn...?

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer, måste ta och leta upp sängen snart tror jag! Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan sa...

Kul med Ullaredsresa.:-) Kommer nog bli jättefint i sovrummet med den fina tapeten, sängen och allt.:-) PussKramLove!<3