torsdag 1 september 2011

Första skoldagen...

Ingen mjukstart direkt, första lektionen, Mänskliga möten, var mellan 8.30-12.00 sen lunch sedan mellan 13.00-14.45 hade vi Webdesign och support, dagen avslutades med Datorarbete 15.00-16.30. Shit vad vi har att göra nu. Och jag måste få VG på de 3 sista proven i Datorarbete för att få VG i slutbetyg, känns lite jobbigt att börja med ett sånt besked första dagen. Men det är bra att veta vart jag ska lägga krutet nu iallfall. Har beställt ett par böcker med idag, tråkiga pengar men jag behöver dem så...

Fredag imorgon äntligen, skola mellan 8.30-12.00 sen är det helg!! Hoppas jag får fredagsmysa lite med min kärlek imorgon som jag saknar något fruktansvärt just nu =(

Sov gott alla! Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan sa...

Många Styrkekramar till dej Bunny!<3 Hoppas du får mysa mycket!<3 PussKram!<3