söndag 18 september 2011

Johanna-tid =)

Godkväll =) Idag skiter jag i allt, smutsiga kläder på golvet, diskberget och alla andra måste. Jag tappade upp ett bad och dukade fram godisskålen och Topphälsa-tidningen som jag tyckte att jag va värd idag =) Tänkte att jag skulle få lite inspiration och pepp nu, för imorrn SKA jag träna, inga undanflykter! (inte bara imorrn givetvis ;-)) Det ska bli såå skönt =)

Igår va vi på kalas, ovan ser ni hur söta grabbarna va =)

Nä nu ska jag bädda ner mig med min tidning i soffan och bara va, ibland är det faktiskt skönt att bara va själv och bara tänka på sig själv! Även om jag saknar alla mina killar väldigt mycket...

Just det, nu har jag Office och Norton intjoffat i datorn, TACK snälla Mamma!! Nu kommer allt bli en aning lättare =) Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Ja, ibland är det skönt att bara va som sagt.:-) Det är du väl värd!<3 Japp, ikväll ska vi träna, kul kul.:-) PussKramLove!<3