tisdag 6 september 2011

Sjuk =(

Idag är det synd om mig ska ni veta! Igår på praktiken började jag bli hängig och kände att det va dags för förkylning... Hela eftermiddagen och kvällen gick jag runt och snorade och huttrade. Imorse va det ännu värre så jag bestämde mig för att stanna hemma, vilket jag förvanade Ulla om igår innan jag slutade. Så idag har jag mest legat i soffan och tyckt synd om mig själv! Ska ta lite te igen strax för det känns som min hals brinner!! Och uttråkad är jag med, orkar inte kolla på teve mer....

Så nu har jag skrivit ett tyck-synd-om-mig inlägg ;-) Skulla va kul att va lite saknad med ;-) haha Pusshej!

3 kommentarer:

Lufsan sa...

Åh, stackars dej Bunny!<3 Så tråkigt och jobbigt!!:-( Saknar dej Kluddan!!<3 Massor av KryapådejKramarochKryapådejPussar!!<3

Dan sa...

Saknar dig alltid när vi inte är tillsammans:)

Linda sa...

Jag saknar dig ;)
Krya på dig!
Kraam!