söndag 13 oktober 2013

Babysteps

Jag vill ju så gärna springa en massa, men av erfarenhet vet jag att jag tröttnar för snabbt innan jag liksom känner att jag är bra på det. Nu kör vi ny taktik! Tidigare i veckan körde jag 5 km, gick 1 km, sprang 1 km osv, sprang drygt 2 km sammanlagt. Idag körde jag likadant fast 6 km alltså sprang varannan= 3 km spring och 3 km pw. Det gick sjukt bra. Hade helst velat springa mer men nu kör jag på den här taktiken, babysteps! Nästa runda blir samma som i dag och sedan efter det ökar jag och kör pw 1 km, springer 2 km, pw 1km osv. Shit va rörigt det blir närmande ska förklara i text ;) Jag är i alla fall sjukt nöjd.

Nu ska jag ställa mig och steka kycklingfilé och göra kyckling/pastasallad. Sen ska jag bara mysa medmin älskling. Veckan som kommer blir spännande, jag ska nämligen byta arbetsplats tisdag-torsdag. Jag ska stationera mig på ortopedmottagningen i Karlshamn. Vi ska allihopa byta, fast en och en på olika veckor. Så denna veckan är det min tur att byta med en sekreterare i väst. Ska bli himla kul, det tråkiga är resvägen bara. Men men det är bara tre dagar! Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Duktig du är, Heja Heja!! Du är bäst! Gott med kyckling!
Vad spännande med ny arbetsplats några dagar! All lycka till!<3
PussKram!!<3