onsdag 30 oktober 2013

Sjuk....igen.

Helt sjukt vad fort en förkylning kan klubba ner en. Kände ju igår att något hade startat i kroppen och på kvällen var jag sååå trött och seg i kroppen! Imorse steg jag upp sminkade mig och gick och la mig igen, det gick inte. Feber och igenkorkad och kroppen kändes inte helt inställd på att samarbeta. Det känns fortfarande inte bättre, kanske liite mindre snor i näsan men det beror nog på nässpray ;) Känns som febern stiger nu :-( Jag har kvällsmottagning imorgon men som det känns nu så orkar jag verkligen inte. Att sätta mig framför en dator i 14 timmar imorgon känns inte bra för någon, jag ska avvakta några timmar och sen ringer jag till jobbet och rapporterar status och eventuellt kollar om någon har lust att byta kvällis med mig eller om jag blir tvungen att hoppa över denna gången :-/

Huja vad synd det är om mig! Får nog ta och sova någon timme till och hoppas på mirakel! Pusshej

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Nämen, Åh, Stackars Dej!!<3 Uscha!! Tycker så synd om dej!<3 Krya på dej Kluddan!<3 PussKram!<3