måndag 7 oktober 2013

Deltar den helgen det...

Fattar inte hur helgerna kan gå så snabbt. Hann ingenting denna helgen. Förutom köpa skor så ;) Det var väl i och för sig det som var målet :)
Nu kör vi på ny vecka och ja, jag vet inte riktigt vad som händer denna veckan. I dag ska jag i alla fall gå på förvaltnings-LISA-möte. Det blir spännande, en ny erfarenhet. Trist bara att jag blir själv från ortopeden, men det ska nog gå bra det med :)

Jag längtar verkligen till tågen börjar gå ju. Jag har inga större problem med att åka buss men tåget kommer gå typ 20 minuter senare än vad bussen gör nu vilket betyder att jag kan lämna barnen 20 minuter senare på dagis/skola, vilket i sin tur betyder att Milos ordinarie fröknar är på plats och då slipper jag lämna ifrån mig en ledsen Milo varenda jäkla morgon!! Stackars lille plutten :'( Det där vänjer man sig aldrig vid!

Nu slappar vi en stund innan jobbet. Ikväll ska jag minsann prova mina nya löpardojjor, kanske bara blir en pw men jag ska testa dem i alla fall!! Pusshej

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Hoppas mötet gick bra och hoppas att tågen börjar gå snart oxå för Milos skull!!<3 PussKram!<3