onsdag 16 oktober 2013

Långa dagar minsann!

Igår gjorde jag min första av tre dagar som gästartist i Karlshamn. Det va kallt och dimmigt att köra men det gick bra. Sen lurade gps:en mig lite så jag körde en liten sväng fel och hamnade på E22:an mot Karlskrona. Den tyckte nog att jag hamnat fel ;) det va trevligt att träffa alla kollegor där borta och få ansikte på rösterna man pratat med i telefonen :) Men det är väldigt lugnt och tyst där jämfört med Karlskrona! "Hemma" hos mig och Lotta är det jämt liv i luckan! 

På kvällen sen när jag kom hem så hade min älskling varit så snäll och bokat in ett PT-möte på gymmet till mig. Så nu var första mötet avklarat så nu är det bara det jobbiga kvar ;)

Snart är det dags att hoppa in i bilen igen och återigen styra mot sydväst! Ha en trevlig dag alla! Pusshej

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Sköt om dej väl och kör försiktigt!<3 Åh, spännande med PT-möte, så kul!!
PussKram!<3