lördag 5 oktober 2013

Shopping!

Det blev en tur till Kalmar i dag. Och jag fick sällskap! Min fina sambo tog en paus i jobbandet och följde med :) hittade två par varma skor så jag slipper frysa i vinter. Över lag tycker jag att det är ganska tråkiga skor i butikerna i år, men dessa får duga :)

Äntligen tog jag mig i kragen och köpte ett par nya löpardojjor! Nu ska här springas! Riktigt snygga för att va löparskor måste jag säga och Nike är verkligen en favorit hos mig så jag hoppas detta blir bra. Köpte även två par funktionsstrumpor med som man tydligen ska ha när man springer ;) Ingen nyhet men jag har aldrig ägt några.

Tanken var att jag skulle ut och prova skorna i dag men jag orkar faktiskt inte. 
Tog ett glas vin istället. Ska väl kila bort och kolla hur det går för sambon med. Han är så duktig och lägger nästan en hel lördag på att hjälpa en kompis. Det är snällt det! Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Jättesnygga vinterskor och Nikeskor är bäst!<3 PussKram!<3