onsdag 23 oktober 2013

Jag och min skeva kropp ;)

Godmorgon! 
Igår var jag på gymmet hos PT'n och gjorde rörelsetest. Det var mycket intressant. Det visade sig att jag är lite skev ;) Min vänstersida, från höften och nedåt är lite stram och antagligen felbelastar jag en del. Mina fötter är inte heller riktigt så "raka" som de ska vara, lite svårt att förklara men han mätte och kände på hälsenorna när jag stod rakt. Och så har jag en "snapping hip", men det var jag själv som tog upp det. Det är ett under att jag kan stå upp ;) Nä såå farligt var det faktiskt inte, men nu vet man vad man har att jobba med. Nu ska ett träningsprogram byggas upp, ett träningsprogram som passar min kropp. Tror detta kommer bli kanon. Jag kan verkligen rekommendera att gå och kolla sig så här. Det var väldigt intressant. Nästa vecka ska jag mäta, väga och nypa fettet ;) kul att få lite startsiffror och se vad som händer med kroppen så småningom :) Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Åh, vad spännande! Heja Heja dej!!<3 PussKram!<3