söndag 20 oktober 2013

Förberedelser.

Då var det dags för ny vecka igen. Tvättmaskinen går för fullt, jag har precis fixat matlådor för veckans två första dagar, köttfärsröra med kokta grönsaker (och pasta i till mannen). Handlat. Theos skolväska ska packas, frukt, gympakläder och alla dessa lappar. Jag började göra iordning "deg" till knäckebröd men när jag var färdig så märker jag att bakplåtspappret är slut. Oh well, måste ändå till affären en gång till sen då jag glömde ett par grejer... Alltid samma visa, planering vad är det? Skulle behöva ta golven med, men jag får se vad som hinns, måste hinna träna med. 

På tisdag ska jag göra någon form av rörelsetest på gymmet. Och så ska jag lämna in matdagboken som jag fyllt i i tre dagar. Hoppas på att få ett träningsschema med i det närmaste så jag får igång motivationen lite mer. 

Nä köket städar väl intensiv själv efter min matlagning?! Pusshej

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Så duktig du är Kluddan!<3 Ser gott ut! PussKram!<3