torsdag 31 oktober 2013

Vaken!

Jag ställde klockan på nio i dag för att jag vet att jag blir alldeles för trött och seg hela dagen om jag sover för länge. Jag vaknade lite i åtta och kunde inte somna om. Tror inte jag har någon feber i dag men kroppen är öm. Ont i ryggen och hela vägen upp i huvudet. Det blir en dag till i sängen. Tänkte strax dra igång teven och kolla på en film, usch jag vill bara bli frisk nu, saknar faktiskt att jobba, det känns som att jag varit hemma en vecka, inte en dag! Fast jag hade aldrig pallat sitta på jobbet sånhär men jag har lite ångest över att jag missar kvällsmottagningen ikväll :-/ Men man kan inte ligga på topp hela tiden. Det här med att lyssna på kroppen är något jag är för jäkla dålig på. Men nu, nu ska jag bli frisk och hoppas att det varar i alla fall året ut! Pusshej

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Var rädd om dej Bunny!!<3 Sköt om dej väl nu och bli snabbt frisk!<3 Lyssna på din kropp!!<3 PussKram!<3