torsdag 10 oktober 2013

Välkommen träningsvärk?

Godmorgon! Igår gjorde jag något som var alldeles för längesen sist, jag tränade ben och rumpa! Gjorde ett riktigt bra pass och av erfarenhet vet jag att det snart kommer börja värka i dessa utvalda delar av min kropp. Brukar tycka att det är skönt med träningsvärk men i benen är det ganska jobbigt. Man känner av det hela tiden och när man sitter stilla så mycket som jag gör på dagarna så blir man himla stel och det blir tio gånger värre när man reser sig upp ;) Nej, jag klagar inte, träningsvärk är ändå bra värk :) ikväll blir det nog armar och mage, om tid finns, men det ska nog gå och klämma in då vi inte har någon annan aktivitet på schemat  ikväll. Lite tvätt och bokföring ska hinnas med också så vi kan ta helg med gott samvete imorgon :) pusshej!


1 kommentar:

Lufsan! sa...

Som sagt träningsvärk är bra värk!:-) Ha en trevlig Helg och sköt om dej väl Kluddan!<3 PussKram!<3