tisdag 24 januari 2017

Dr Jekyll and Mr Hyde

Vet inte om jag är speciell men jag tror det är mer regel än undantag att ha humörsvängningar som gravid. Jag får i alla fall höra att jag jämt är sur och negativ. Ja det kanske jag är. Men jag har mina toppar med och då är det jäkligt gött, då är jag superlycklig! Själv kallar jag mig realist. Man behöver ändå leva i verkligheten ibland?

I dag är det gött. Jag är nämligen godkänd i alla delkurser och har bokat tid för tentan!!! Det känns så himla bra och som jag kämpat! Nu är jag supertaggad att plugga det sista och verkligen köra på! Om två veckor är det dags.

Nu ska jag ju inte bara vara positiv, det går ju inte, jag har en sån här:
Som börjar kännas av mer och mer för varje dag. Nu är jag tjock liksom. På Theos träning i söndags blev jag kallad fetto till och med och nej inte av ett barn, av en vuxen karl! Det är ju ganska många veckor kvar liksom ;)

Jag har lite ont nu till och från men ibland är allt hur bra som helst. I går gick jag på löpbandet i en halvtimme direkt när jag kom hem, superskönt! I morgon siktar jag på styrketräning! Så precis som humöret går smärtan och välmåendet upp och ner 😃 Skönt att det är lätt att undvika mig när det är så i alla fall! Pusshej.

Inga kommentarer: