söndag 15 januari 2017

Ta tag i ditt liv 😁

Haha, nĂ€ men Ă€rligt talat sĂ„ Ă€r det dags att börja röra pĂ„ sig lite. KĂ€nner nĂ€r jag bĂ€r ved och handlar att ryggen Ă€r trött, sen ligger jag och har ont pĂ„ kvĂ€llen. Sover illa och att sova pĂ„ golvet Ă€r inget jag rekommenderar nĂ„n som Ă€r sĂ„hĂ€r tjock ;) Behöver verkligen trĂ€na, sĂ„ mycket som jag trĂ€nade innan sĂ„ har vĂ€l min stackars kropp fĂ„tt en chock! 

Jag skyller pĂ„ illamĂ„ende och trötthet i början, men det lugnade ju ner sig för nĂ„gra veckor sedan. Men sen har jag liksom inte riktigt hittat lusten eller orken. Jag har prioriterat annat. Pluggandet tar upp mycket av mina tankar. Men nu har jag skickat in sista delkursen. I veckan hoppas jag pĂ„ att fĂ„ resultat pĂ„ den. Jag har kontaktat biblioteket hĂ€r i Emmaboda och fĂ„tt en kontaktperson dĂ€r som hjĂ€lper mig sĂ„ att jag fĂ„r göra tentan dĂ€r đŸ‘đŸ» det kĂ€nns som en enorm lĂ€ttnad att ha klarat ut det. SĂ„ nu ska jag satsa mycket tid pĂ„ plugg de nĂ€rmsta veckorna och sen hoppas vi att jag fixar det! 

KĂ€nner mig verkligen tjock nu! ÄndĂ„ har jag inte gĂ„tt upp supermycket, ganska lagom tror jag.

Nu ska jag snart sova. Just det, vi firar 6 Ă„r i dag. Mycket fin och romantisk dag blev det đŸ‘ŒđŸ» Godnatt! Pusshej!

Inga kommentarer: