måndag 16 januari 2017

V.22

Då rusar vi in i vecka 22! Jag mår mestadels bra. Det är som sagt mest ryggen och foglossning men lugnar jag ner mig med lyft och sånt så är det inte så farligt. I helgen har dock illamåendet kommit tillbaka, på kvällarna! I fredags trodde jag att det var magsjuka på ingång, men det var borta när jag vaknade. Sen var vi på Ikea vilket gick superbra, kände ingenting men sen kom det tillbaka igen på kvällen. Märkligt. I går kände jag av det lite vagt på kvällen men inte alls som fredag och lördag. Så vi hoppas att det bara var tillfälligt.

Jag har nu bokat tid för 3D-ultraljud i Malmö. Jag vet att det är många som tycker saker om det men man kanske kan sköta sitt eget istället? Detta är mitt barn, mina pengar (tydligen stör det att man vill lägga pengar på att se sitt barn?!). Detta blir mitt sista barn och jag vill verkligen göra detta. Vi kommer att få med oss en "film" hem på bebis så de blivande storebrorsorna också får se vilket de tjatar om ganska mycket. Theo har känt sparkar men eftersom jag tydligen har moderkakan i framvägg så är det riktigt svårt att känna kickarna, sista veckan har jag inte ens känt det själv, annat än från insidan vilket jag känner typ hela tiden. Men det kommer väl. Det är ju ett tag kvar ;)

Ny jobbvecka, en lång sådan. Har sovit illa i natt så jag är verkligen trött och inte helt bra i ryggen men vi kör 😊 Pusshej 

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart att ni ska göra som ni vill! Vi kollade upp kön osv på alla våra...
Fin mage =)