onsdag 18 januari 2017

Kvällsjobb!

Lite sovmorgon i dag. En lugn morgon och frukost hemma själv. Rättså härligt ibland. Fast jag märker att det är väldigt lätt att prata med sig själv då 😂

Smoothie och knäckebröd med ägg förgyllde min morgon. 

Fick frågan om jag "alltid" bär mina barn lågt. Har aldrig direkt tänkt på det, men ja jag tror det? 
Denna klänningen har hängt i garderoben nu sedan innan jul. Tycker inte riktigt att den sitter så fint men nu fick det bli den. Och nu när jag tänker på det så känns det som att det är just för att min mage är låg som den sitter illa? Haha. Tror den hamnar lite högre när den växer 😊 

Har precis varit på fiket och beställt frallor då jag har fredagsfika denna veckan. Så nu ska jag bara komma ihåg att hämta dem också 😃 

Nu ska jag plugga näringsrekommendationer 👍🏻 Pusshej!

Inga kommentarer: