tisdag 24 augusti 2010

Det börjar närma sig!

Idag har jag jobbat, 7.30-16.00, nu är jag lite trött kan jag säga. Men jag är iaf ledig imorrn så jag hinner vila upp mej innan jag kör de sista 4 dagarna... Kommer jag va trött på söndag kväll eller!?
När jag skulle hem hade jag fått sms om att mit paket från adlibris kommit. Så jag kilade bort och hämtade det efter jobbet: Och så va jag en sväng på biblioteket med och beställde de sista böckerna. Jag har förstått att det blir för dyrt att köpa alla böckerna. Jag ska låna de dyra, sen om de säger att vi kommer behöva nån bok under hela pluggtiden så köper jag den då... Vissa kurser är ju bara i några veckor så att slänga ut flera hundra kan ju kännas lite onödigt.

Nu fick vi precis besök mitt i inlägget =) Av Ellen och William =) De hade varit på Ikea och handlat till bröllopet, och så va de så söta att de kom föbi en stund! Nu är det läggdags för grabbsen! Pusshej!

Inga kommentarer: