onsdag 4 augusti 2010

Snart jobbdags :-S

Idag när jag handlade passade jag på att prata med chefen om schemat. Jag ska jobba i tre veckor innan det är dags att sätta mej i skolbänken =)
Det va inte såå ansträngande tider, första veckan jobbar jag två dagar, andra veckan 5 dagar och tredje veckan 2 dagar. Det är skönt att det är så lite sista veckan, då kommer jag va ledig fredag lördag söndag... Så då ska jag väl hinna vila upp mej lite innan det är dags.

Det ska bli skitskoj att börja plugga, men givetvis lite jobbigt med med tanke på dagarna iväg från barnen... Men det är för allas bästa =) Tror det blir bra! Man känner sig som en lite skolflicka när man handlar kollegieblock, pennor och liknande, hihi.

Nu ska jag slappa lite innan Andreas kommer hem, då blir det nog yatzi igen... Han är lite sur för att jag vunnit 2 gånger över honom idag :-P Pusshej!

3 kommentarer:

Linda w sa...

Får jag vara nyfiken och fråga va du ska plugga?

Johanna sa...

Det får du va =) Vård och hälsoadministratör i Nybro är det jag ska läsa

Linda sa...

Åh trevligt! Lycka till :)