onsdag 4 augusti 2010

Tjolahopp!

Har inte hunnit med att blogga nu, och det krånglar typ alltid när jag ska blogga från mobilen så jag har haft en liten semester härifrån =)
I söndags åkte vi till Göteborg, gick på Liseberg, sov på hotell åt på resturang, måndagen shoppade vi lite grann, blev inte så mycket några linnen, en tröja, en väska, hittade ett par skor med som jag ångrar såå att jag inte köpte!! Men men. Sen gick vi på universeum i några timmar och sen va vi ute och åt lite och mysade =) Tills Milo fick något anfall och skrek och skrek och skrek, så vi fick packa ihop oss och gå tillbaka till hotellet... Tror det va en blandning av trötthet, hemlängtan, och en massa kindtänder som gör ont... Han får så mycket tänder nu stackarn, och det märks att han har ont! Sen på kvällen så låg vi på hotellrummet och åt en massa godis och kollade på teve =)
Igår packade vi in oss i bilen och styrde mot Ullared, där gjorde vi slut på några tusenlappar med. Men vi hittade mycket kläder till barnen, lite höstjackor och så. Jag hittade ett par thermobyxor till mej med! Jag har sagt i flera år att jag ska köpa det, och nu ÄNTLIGEN köpte jag ett par!! Lite strumpor med fick jag, annars va det bara grejer till de andra. Kläderna på Gekås är inte riktigt i min smak om jag får utrycka mej så. Barnkläderna är kanon, men sen räcker det i klädväg. Just det, en yogamatta och ett hopprep blev det till mej med ;-)
Lite spel och ett par födelsedagspresenter till Theo lyckades vi hitta och köpa utan att han såg det med.. Och en massa tandborstar, tandkräm och allt det där gamla vanliga ni vet...
Det va inte lättast i världen att gå där och handla med två vilda barn, men det gick =) Men det är inget jag rekomenderar, eller kommer göra om (om jag får välja).
Nu ska jag fixa håret och sen åka till affären. Bilder kommersenare eller imorrn! Pusshej

Inga kommentarer: